Home | Galleries | Topics | RSS Feed

zoek op de site
 

Buss-e Search


laatste toevoegingen


kalender
april 2024
zomadiwodovrza
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
december


Wat er nou precies gebeurd is,....

Hallo daar beste kijker,

Hier een berichtje van mij Tony Driessen, de eigenaar van 'Buss-e'.
Op zondagnacht 16 november Js. rond 2.30 am, hebben vandalen de bus op drie plaatsen aangestoken met kranten.
Alleen op de plek bij het zijruit van de bestuurder, die ze eerst kapot geslagen hadden, vatten de kranten goed vlam.


Klik hier voor meer beelden...


Als gevolg daarvan is het gehele dashboard aan de bestuurderscabine uitgebrand.
Ik werd door glasgerinkel wakker, en toen ik een politiemobilofoon hoorde, ( je weet wel, HB 34 over, ik woon nm.vlakbij de staanplaats van buss-e) stapte ik uit bed en liep mijn balkon op.
Daar zag ik tot mijn ontstelling 'buss-e' van binnen branden.
Wat er toen door me heen ging is moeilijk te beschrijven. Ik rende als een gek naar beneden naar de plek des onheils en zag dat de brandweer ook al daar was en zich klaar maakte om te gaan blussen.
Ik hielp nog met het openmaken van de deur.Toen ik zei; jongens me bus, reageerde ze met; ga maar even opzij dan kunnen we erbij.
Waarop de mannen van de brandweer de brand in ruim 4 seconden bluste.

Brandweer Haarlem jullie zijn mijn helden,.. onze laatste echte helden, lieve mensen.
Door hun snelle optreden is de buss-e niet total loss !!!
Hij heeft een zware klap gekregen en moet nu helemaal gerestaureerd worden. d.w.z. ,

- Alle elektrische bedradingen moet vervangen.
- Het gehele interieur moet eruit door de roetschade.
- ander voorraam en voorzijraam.
- ander dashboard
- nieuw interieur bouwen
- buitenkant schilderen.
- motor moet 100.000 km beurt

Zoals u leest moet er nog heel wat liefde, geld, zweet en tranen in om buss-e weer helemaal klaar te maken voor zijn eigenlijke doel:
Een tweede leven als entertainment platform voor dj's, artiesten, muzikanten en mee te doen als volwaardig lid van de Haarlem Light Movement met haar, te nog houden, evenementen.

Verder info volgt snel,

Groetjes Tony Driessen

Stem of voeg toe aan: Plaatsen/stemmen op Nujij Plaatsen/stemmen op eKudos Plaatsen/stemmen op MSN Reporter Verstuur deze pagina per e-mail


Last update: 06-12-08 09:12
Status
You're not logged in ... login

Help mee om de Spirit
van Buss-e te redden !
elke kleine donatie is welkom.

Donations Thermometer:
100% = € 5000